Kenak semua benda macam susah?

Blur

Fed up

Sakit ati

Jiwa kacau

Malas

Stress

Depress

kenak bah semua tok ku rasa? apa dah hilang ka sabar di hati mok menempuh semua benda yang di luar kawalan, when heyward told me yesterday that i'm the one who make things complicated. ermm may be ada benarnya. tapi sesungguhnya hidup tok susah tanpa internet. Jarang nak menulis, jarang nak meluah perasaan banyak benda ku ngerepak dengan nya last2 mestilah nya fed up nak? kau tok efa bena jwak.. dah namanya hidup sik kan nak mala jak ngalah.. rileklah.. mun dah d takdirkan nak repeat paper gne2 ko polah pun kau akan repeat jwak.. terimak lah dengan hari terbukak. ya lah masa dolok gila gilak nak ngambik sampei 6 igek subjek.. last2 sapa yang kondem mun sik kau pun? SERVE ME! ermm tapi apa2 pun aku polah jak lah apa yang aku dapat.. aku baca apa yang aku mampu.. memang sik akan pernah nya aku dapat nak habiskan selebes ya bah.. boh nak berangan. apa yang penting is blaja bab nok penting ajak..

ermm btw... aku harap lah yang maxis dapat d pake d kawasan perumahan aku ya. Cdak tok eh mala jak promote sal broadband tapi coverage xda nang hampeh na jwak eh.. tauk x cdak zaman tok mun x da internet susah? nak leput kali nak?

ermmm by the way efa GOOD LUCK! bersedia untuuk berperang esok!!!

0 comments:

 
Copyright © Bride of the Rain